winner winner, chicken dinner.

 
 
 
 
Heeeeej alla glada!! Vi drog det längre strået än en gång och överlevde influensan. Danny kämpade på bra och kickade the man flu in the butt igår kväll med fem pints Guiness och vaknade pigg och glad i morse. Jag försökte köra samma taktik fast med rosévin men det gick inte riktigt lika bra. Jag drog istället på mig en liten dos skallebank. Men det är på bättringsvägen. Mitt snor är självlysande grönt, vilket ska vara ett bra tecken i detta fall. Vi lyckades i alla fall dra en mycket trevlig kväll igår. Syrrans kompisar kom över från Sverige för en liten reunion och vi visade upp Brighton på bästa sätt. Med mat och dryck!! Mmmm, Nandos kyckling och starka såser kan ju vara det bästa. Dessvärre blev det inte mycket stuffande då jag fick slänga in handduken vid midnatt för att inkassera lite sömn då det är dags att bli frisk så jag kan träffa lilleman som kommer i veckan. Paul och Louise är nämligen på ingång med lilla familjen. På tisdag landar de och jag ska för första gången hålla i en liten bebis. Iiiiiiih, spännande!! Har mantrat "inte tappa i golvet" på repeat i mitt huvud. Ska nog gå bra det där. Men lite övning klarar man det mesta. God afton!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0