cheers bud.

 
Hallå där, kom och köp blåbäääär!! Den här bloggviljan har ju avtagit lite efter 10 veckors semesteruppehåll och om jag ska vara helt ärlig så finns det inte jättemycket att skriva om varje dag eller så mycket tid att sitta och löka vid datorn nu. För allas vår vän SOLEN har flyttat in på obestämd tid, och det måste man ju ta vara på. Jag har dock kommit på att det är dags att erkänna att jag och den här solen inte är bästa vänner. Efter tio veckor av pustande och stånkande i Asien är det bara att slå fast att jag inte tycker om när det är för varmt. Kanske är åldern som slagit in, men jag blir fullständigt tokig när jag blir för varm. Men vad gör man inte för solbrännan? Idag blev det därför en timma med ett par bärs i hörnet på vår nya balkong. Sedan sist har vi alltså hunnit flytta och trivs superbra. Vi åkte till Ikea och är fortfarande tillsammans efter att ha skruvat ihop flatpack-möbler. Lite av ett eldprov enligt mamma. Apropå mamman, så har hon anlänt i Brajjan så igår firade vi ledig dag och valborg nere på stranden. Life is good!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0