T - en månad.

 
 
Ååååh!! Idag är det en pytteliten månad kvar tills vi sätter oss på planet och flyger hem till Sverige för första gången på evigheter. Har inte satt fot på svensk mark på 14 månader. Över ett år!! Känns helt sjukt. Men vi har ju som varit upptagna med annat. Vi flyger in till Göteborg för att catcha upp med Vietnam-polarna Elin och Joakim som så snällt har erbjudit sängplats i sin lägis i Kungsbacka. Så äntligen ska jag få visa upp lite mer av mitt avlånga hemland för karln min. Sen hittade han det här supersöta tåget man kan ta från Göteborg till Stockholm. Blå Tåget heter det och ska tydligen ha en jättebra restaurangvagn, så det ska bli spännade. Åh gud, jag ska proppa ansiktet fullt av saker jag saknar så fort vi landar. Prinsesstårta, messmörsmackor, chokladbollar, kexchoklad. Listan kan göras lååång!! Efter ett par dagar på västkusten bär då alltså av till huvudstaden för dop av gudsonen och förhoppningsvis återseende av många saknade små ansikten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0