south east asia.

 
http://overdueadventure.wordpress.com/
 
Jag har ju glömt att tipsa er om denna inspirerande blogg skriven av Siobhan, en tjej vi träffade under vår resa i Thailand. Hon och hennes kille, John har flyttat från Skottland till Vietnam för att arbeta som engelskalärare. Skrolla ner och läs deras top 12-ställen hittills så hittar ni fantastiska beskrivningar av Bangkok, Koh Phangan och Chaing Mai som vi också besökte. Jag längtar tillbaka som en dåre varje gång jag läser en uppdatering och ska ta tag i att skriva en egen liten lista över de ställen vi var på så fort jag orkar ta mig tid att sitta vid den här dumburken mer än fem minuter.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0