fint ska det vara.

 
Hej looovers!! Sommaren har äntligen anlänt till England, varpå närvaron här har sjunkit till noll och ingenting under veckan. Men jag har hunnit med massor av roliga saker. I början av veckan firades det att mina chefer stått ut med mig och mitt okammade hår i hela två år. Och vet ni vad?! Två sjukdagar på två år, det ni!! Som tack för det fick man en liten bonus-paycheck idag. Tackar!! Det hanns också med en liten minidejt med mamsen och mr. DiCaprio i veckan. Mycket trevligt trots att filmen (Great Gatsby) inte alls levde upp till mina förväntningar. Men men, de hade ju fina kläder på sig i alla fall. Igår drog vi till med en liten spontan-grill-ferre ute på lill-balkongen vår. Grillspett och fransk potatissallad med solen i ögonen. Mmmm, det är sommar det. Och så tog vi och avslutade det hela med fantastiska nyheter på jobbet idag, men det får ni höra mer om senare. Nu är det så att jag behöver lite hjälp. Om två veckor på pricken så är det ju midsommar och då har det redan gått tre år sedan jag mötte min Prince Charming i de djupa skogarna i Dalarna. För att fira detta har han bokat in oss på en av Michel Roux Jr's restauranger i London. Wooohooo!! Alltså, Roux-familjen är ju typ gudarnas gud när det kommer till matlagning. Och för att sedan toppa det tänkte vi dra till Camden och rocka lite med Rubylux. Så nu är gäller det att hitta nåt att ha på sig. Det måste vara något fint men inte för fisförnämt då det både ska passa till fine dining och rockgig. Förslag någon? Hit me!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0