sagan om...

HAHAHA!! Glömde ju nämna att vi när syrran var här bänkade vi oss i tre timmar och kollade in The Hobbit. Tyvärr tyckte jag inte att det levde upp till förväntningarna överhuvudtaget. Rätt tråkig story, och fruktansvärt lång och trög början. Funderar också på om det har att göra med att det är strax över elva år sedan den första Sagan om ringen-filmen kom ut och det var lättare att förtrolla mig som 14-åring än som den 25-taggare man är nu. Och att man innan dess inte sett något liknande. Nu är ju hela konceptet liksom redan gjort en gång, i en långdragen trilogi. Som nu ska dras ut i tre filmer till. Men det kan också ha att göra med att så fort jag ser eller hör Gandalfs namn, eller Dildo (förlåt Bilbo) Baggins för den delen, kommer jag att tänka på det här lilla klippet ovan. THIS BEARD IS FROM MY ASS. Haha, omogen men klockren humor som träffar mitt i prick varje gång. Ja, sån är jag. Och såklart gillar jag att dela med mig så detta har varit Dans svenskalektion ett par dagar nu. Nog om det. Förutom syrrans lilla visit denna vecka har vi inte sett ett enda nytt ansikte så nu tänkte vi fira in helgen med att åka till Shoreham och hälsa på Dans kompis Jodie, som vägrar att släppa taget om julen och tydligen vispat ihop lite äggtoddy till oss. Så skål allesammans. Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0