måndagsblues.

 
 
 
 
Hoppsan sa ja. Då var det måndag igen, efter en fartfylld och flummig helg. OCH EN VECKA KVAR TILL TAKEOFF!! Har aldrig sett fram emot något så här mycket i hela mitt liv tror jag. Varenda liten sekund som finns över på en dag går åt till att kolla in nya ställen och äventyr. Och varje natt bjuder på drömmar om vita stränder och klarblåa hav. Mmmmm. Och för att inte tala om maten. Dan the man har mest riktat in sig på den här biten så han vet vad vi ska äta och vart och jag har kollat in vart det ska snorklas, vart man ska rida på elefanter och såklart handla ett fynd eller två. Men helgen var det ja. Fredag kväll spenderade vi hemma hos Jodie och Lee. Och hon hade verkligen tagit det där med att inte släppa taget om julen på orden. Vi klev in i deras lilla lägenhet och transporterades till en liten julgrotta. Där fanns en kungsgran större än något jag sett förrut, julgardiner, vinkorkar som lyste upp i takt till musiken. Och de bjöd på massa ost, charkisar och svingod äggtoddy. Och efter fredag kommer lördag och då var vi bjudna till Alex och Daisy, som hade lagat chili con carne. Phil delade ut souvenirer (POWER ANIMALS!!) från Australien och drog igång en salsa-skiva och resten är historia. Har fantastiska dansmoves och en mänsklig cykel på film men de är hemliga för omvärlden. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0