lever, men bara nästan.

 
God afton kära undersåtar. Jag lever!! Men jag trodde en liten stund där att det var över för min del. Ser ni mitt blåmärke?! Inte? För att göra det lätt för er har jag ringat in det med den röda ringen här uppe i bilden. Mitt i den lilla cirkeln kan ni alltså skymta ett litet blåmärke, roten till det onda. Jag var nämligen iväg och fick vaccination igår och allt var lugnt och fint till en början. Men så i natt när jag skulle vända på mig i sängen upptäckte jag att hela armen hade självdött. Hej hej halvsidesförlamning. Så idag har det varit lite problematiskt att flänga runt då det skulle målas väggar och bäddas sängar på jobbet. Sen var ju syrran aka bacill-bomben här måndag-onsdag också och hon delade snällt med sig av sin förkylning. Tack och bock!! Men nu ska jag inte klaga mer. Vad är väl en liten förkylning och en halvsidesförlamning när det bara är tio dagar kvar till avresa? INGET!! Det är bara att bryta ihop och komma igen. Försökte sparka förkylningen i arslet med en springtur ikväll så vi får se hur det ligger till i morgon. Nu är det dags att utnyttja min trasiga arm till fullo i form av att få Dan att serva mig allt jag ber om. Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0