beach boy.

 
Ni får ursäkta röran men jag hade ingen lust att städa undan för dagens photoshoot. Det viktiga i den här bilden är den 28-åriga Daniel Joseph Brown, född och uppväxt i Brighton, England. Och i denna bild har jag alltså fångat hans livs första möte med ett par flip-flops. Hahaha, jag döööör. Kolla in blicken och den motsträviga kroppshållningen. Karln har aldrig haft på sig ett par tofflor av detta slag förut och hasar sig fram med avsky i blicken. Men det som inte dödar, det härdar. Han har två veckor på sig att vänja sig sen finns det ingen återvändo. Det är flippisar eller barfota-sprint som gäller. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah!!!' Ja dör vilken rolig min OCH bild.. Haha :D good luck Dan the man!!

2013-01-06 @ 17:01:16
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahahaha :p

2013-01-10 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0