and we're back.

 
Boys and girls!! Vi är tillbaka i Brajjan efter ett helt magiskt äventyr. Som Lillemor så fint sa så är vi hemma hela och some what rena. Aldrig någonsin hade jag kunnat föreställa mig hur mycket vi skulle lära oss, hur många fantastiska personer vi skulle träffa eller hur många fina minnen vi skulle skaffa oss under vår 10 veckor långa resa. Vi landade på ett svinkallt Heathrow i måndagskväll, från 45 grader till 0-gradigt på 24 timmar var en chock för systemet. Så nu kämpar vi mot förkylningar och jetlag men vi är glada att vara tillbaka. Det känns skönt med lite normalitet efter att ha bott i en väska så länge. Och det är ju såklart oslagbart att träffa alla vänner och familj igen. Ikväll blir det catch up med gänget över en pava rödtjut - som jag har saknat rödvin. Och riktig ost, och mjölk, och Marielle, och Toby, och mjuka huvudkuddar, och rena toaletter. Ja listan kan göras lång. Kommer att lägga upp bilder i olika kapitel från de olika ställena vi varit på lite senare. Bjuppar så länge på en av mina favoritbilder från hela resan. Det kändes ganska övermäktigt att ha en fullvuxen, sovandes tiger i knät vill jag lova!! Peace 
  

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Som jag har väntat!.. <3 puss på dig min kära vän

2013-04-04 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0