highlights.

OOOOOMG!!! Hittade precis det här klippet med helgens höjdpunkter från festivalen vi var på i Clapham Common för två veckors sedan. Herregud!! Hej förresten, Mika här. Känner mig otroooligt töntig som använder uttrycket OMG, men det finns liksom inte så mycket mer som passar. Gåshuden var ett faktum ca tre sekunder in och när Skrillex drar igång vid 6.03 spred sig ett lyckorus i hela kroppen. VI VAR DÄÄÄR!! Så sinnessjukt jävla ballt. Jag dör. Japp, jag dog just lite. Som tur är återuppstår jag ju direkt efter alla gånger jag dör av coola saker som händer runt omkring mig. Men nog om det och över till en annan cool grej. Den andra halvan fick nämligen sin half-sleeve nästintill klar igår. Efter jobbet satte jag mig på bussen mot Burgess Hill och fann Dan nertryckt i en tatuerarstol medan en flintskallig, lång och tanig man med ett imponerande getskägg skissade vilt på hans högra överarm. Jag strosade runt i en park, löste lite korsord och kollade på lite fåglar ett par timmar innan jag återvände och han var klar. Och tatueringen är sanslöst snygg!! Jag dog en sväng där och då också. Jag fick ju mig ett litet presentkort när jag fyllde år så i morgon är det min tur att gå och ta mig ett snack med min tatuerare om vad vi ska hitta på. Spännande!! Men nu blir det ett stycke lasange och ett bad. Hörs hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0