SHAKEDOWN 2012.

 
 
 
 
 
 
 
 
Hallå gott folk. För er som undrat kan jag meddela att vi överlevt helgen och jäklar i min lilla låda vad roligt vi hade. Regnet höll sig undan, solen strålade ända in på kvällen, alla var glada och vi dansade som aldrig förr. Precis som jag förutspådde dog jag lite under både Knife Party och Chase and Status, går fortfarande runt och halvsjunger deras låtar inne i skallen. Minne för livet!! Efter festivalen tyckte vi också att det var en briljant ide att köpa en låda bärs, hoppa in en taxi och åka på efterfest till kl 6 på morgonen. Ska det göras så ska det göras ordentligt!! Men nu välkomnar vi hösten med massor av film och serier och inväntar en mer sofistikerad helg med tre-rätters och cabaretshow på fredag och födelsedagsfirande av min bättre hälft på lördag. Puss!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0