hey ho, let's go.

 
Let me present to you - mina nya bebisar, New Balance 800-nånting. Skor som man tydligen ska springa jäkligt snabbt i. En av de största sportaffärerna gick i konkurs här i veckan så vi var där och roffade åt oss lite fynd. Dessa små juveler gick lös på 20 pund istället för 850 spänn!! Så nu finns det inga mer ursäkter. Jag har ett helt nytt springa-fort-som-fan-kit, sommaren och drinksessionerna på stranden är slut och det är 97 dagar kvar tills jag ska dra runt med 15 kilos packning på ryggen genom 30-gradig värme i tio veckors tid. Kan tänka mig att någon form av stamina och lite mer muskler kan komma bra till användning. Så det är väl bara att sätta igång. Ni hälsogurus till kompisar jag har får gärna komma med tips gällande mat, motivation och aktivitet för att fylla ut hudkostymen med lite muskler och att få lungorna att pumpa på lite fortare. Inget sånt där "noll-kolhydrater och protein-upp-till-tänderna" för det tror jag inte på. Tack på förhand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0