gårdagen.

 
Wohooo. Gårdagen hörreni, det var en bra dag. Jag jobbade lite. Allt är tillbaka till det normala efter en veckas stängt så nu rullar det på igen, vilket är skönt. Men det var efter jobbet det stora hände. Jag bestämde mig för att bege mig över till Hove Park och hålla Dan the man sällskap medan han jobbade över. Så jag hoppade i spring-munderingen och gav mig iväg. Strax över 3 miles på 32 minuter!! Efter att ha joggat lite lätt två-tre gånger i veckan de senaste veckorna. Ha, någon slags grundkondition har jag nog allt kvar. Jag sprang tills jag kände att jag höll på att dö lite lätt, saktade av och hämtade andan och sedan var det bara att öka igen. Vet inte om det bara var en bra dag men det gav mersmak så nu ska här nötas. En mil behagligt genomfört under en timme innan Thailand är målet. Boom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0