det här med festivaler.

 
Alltså det här med festivaler har blivit som ett livsserum för mig. Jag är nog aldrig så glad som när jag får planera, styra upp, inhandla saker inför en festival. Och när man väl står där och studsar av glädje för att få vara med sina bästa vänner, lyssna på bästa musiken och dansa som det inte finns någon morgondag, med solen i ögonen (fingers crossed). Det lyckoruset, det ni, det är det bästa jag vet. Haha, gud vilken hippie jag är! Nu har jag ju lyckats dra av par - Storsjöyran, Peace & Love, Sonisphere, Creamfields, South West 4 och Shakedown. Men om det är något jag ska hinna med innan jag dör så är det Tomorrowland. Kolla in detta!!
 
Who's with me?!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0