ASIA BABY.

Hej hej hej!! En annan har ju haft turen att få ha en ledig måndag. Jag hade planerat att slå på stort och fira den förlängda helgen med en sväng på stan idag men icke!! Regnet öser fortfarande ner så det har blivit en dag på hemmaplan istället. Har ett litet hemligt projekt på gång så jag har ägnat tid till massa research på internet och diverse filmer på YouTuben. Det kommer förhoppningsvis att uppdagas någongång under morgondagen vad det är jag sysslat med. Jag har även hunnit med att styra upp Dannys uppkommande födelsedag och filat lite på en reseplan inför vårt Sydost-asien äventyr. Så här se vår tilltänkta resväg ut för tillfället.

 

THAILAND 

-Bangkok
-Koh Phangan
-Koh Samui
-Koh Tao
-Krabi/Ao Nang

 


CAMBODIA
-Angkor Wat - Sieam Reap
-Phnom Penh

 


VIETNAM
-Saigon
-Nah Trang

 


THAILAND
-Koh Chang
-Kanchanaburi

 

 
Så, har ni några förslag om resemål, aktiviter eller must-sees som inte får missas när man väl är där nere vill jag att ni skriver dem i kommentarfältet, pronto!! TACK!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har hört att nha trang är lite för turistigt! Jag kan verkligen rekommendera mui ne i Vietnam ! Puss puss

Svar: Tusen tack darling!! Och kunde jag fa ditt nya nummer? Thank you, please!!
mikapaulsson.blogg.se

2012-10-03 @ 16:31:54
Postat av: Ida Norling

Ni skulle ju försökt tryckt in ett besök på Phi Phi Islands också, grymt härlig och mysig ö! :)

Svar: tackar tackar, phi phi är nu med i planeringen. borde gå att ta en longboat från krabi?
mikapaulsson.blogg.se

2012-10-05 @ 07:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0