amore de vardagslyx.

 
Haaaallå!! Se där ja, det hann springa förbi en hel helg innan jag fick lite tid över till att kika in här ännu en gång. Men vi har hunnit med massor av roliga saker. Jag har hunnit med att leka zombie, skrämma barn längs gatorna, dansa till Ghost Busters, shotta på tok för mycket Bacardi, övat att stå på händerna efter på tok för mycket Barcardi, faceplantat ett vardagsrumsgolv efter att försökt lära mig stå på händer efter på tok för mycket Barcardi. Ja ni ser ju vart det här är på väg. I lördags var det alltså dags för den årliga dagen, Beach of the dead, då Brighton invaderas av ca 3000 zombies och i år tog jag och cheferna och joinade in i festligheterna. Efter ett par timmars jobb på förmiddagen åkte sminket och fejkblodet fram, sen släpade vi oss genom stan och försökte stanna i karaktär så gott det gick. På lördag kväll blev det spontan hemmafest hos Mikey som innehöll romflaskor och nunnekostymer. Detta resulterade i ett par tunga huvuden som satte sig i bilen till Reading på söndag morgon för att kolla till syrran men vi överlevde och hon fick sig lite mat och sällis. Och igår, måndag, begav jag mig till London för ett litet enmans-äventyr, leta rätt på Sveriges ambassad och fixa nytt pass. Mission accomplished efter två timmar och nu känns det som jag och London är bästa vänner. Det tar oss alltså upp till idag och nu är det mesta åter till det vanliga, förutom att vi den här veckan ska lyxa till det med att bo på hotellet då Dan och Mardi ska på semester. Så nu ska jag slå till på en lång, varm ångdusch. Det där gamla badkaret där hemma kan slänga sig i väggen. Här ska njutas. Laters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0