till tomten.

 
Kära tomte. Om en månad är vi där igen. Vid den där pirriga kvällen, alldeles innan julafton. Förväntningarna är höga och vi spritter av nyfikenhet inför vad som kommer ligga i de små paketen under stora, fina granen som fyller rummet med en ljuvligt hemtrevlig doft. I år tänkte jag göra det lätt för dig. Allt jag önskar mig är denna Kindle Fire HD. Så att den underhålla mig med böcker, spel, filmer och hålla mig uppdaterad under vårt lilla äventyr på andra sidan jorden. Världen är ett bättre ställe för alla inblandade när jag är sysselsatt. Speciellt ombord på en 10-timmar lång flygning, eller när det ska liggas på stranden och jäsas dag efter dag. Och så vore det ju kul att kunna Skypa alla vi känner när vi sitter där nere i djungeln. Tack!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0