onsdagsblues.

Onsdag. Odens dag. Lill-lördag. Kalla det vad man vill, idag blev en himla bra dag. Vaknade kanske lite sent och fick stresskoka ägg till frullen men satte mig på bussen i solsken, jobbade lite och gjorde lunchplaner med Daisy. Vi kollade runt lite på stan, smidde julplaner och slog oss ner på Black Lion för en charkuterieplanka och en pint. Nu sitter jag hemma i sängen omringad av doftljus och iförd mina nya pingvin- och snöflingoprydda pyjamasbyxor. Det är dags för veckans Gossip Girl i väntan på att karln ska komma hem. Livet är inte så dumt ändå. I morgon är det torsdag, och sen är det snart fredag igen!! Och just det ja, stickningen. I RULE, säger jag bara. Ren naturbegåvning. Ett stycke bebishatt klar på två timmar. Slutresultatet får ni dock inte se förrän i mars/april. Nu tycker jag att ni ska ta ett moment och lyssna på den här fina biten från Labrinth. Duktig pojk det där. Hörs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0