lars christmas.

 
Mohahaha, i år kommer inte engelsmännen undan. Med hjälp av Amazon har jag nu lyckats ladda ner en massa julklassiker, bla Lars Vegas Trio, Tommy Körberg och Carola. Nu hoppas jag bara att de ska gå och bränna ut också. Efter en liten tjuvstart med lussebullsbak och glöggprovande igår kan jag inte sluta. Julpyntet är på väg upp, pepparkakshus ska byggas och så fort granen anländer så åker den i vardagsrummet för att piffas. Innan den 24:e ska alla familjemedlemmar ha hjärntvättats så vi kan ha en julkonsert. 
 
Snaaaart så kommer Kalle och hans vääänner!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ju för härlig du!! ;)
Älskar Lars vegas!! Ingen jul utan dom! Puss på re

2012-11-30 @ 16:39:13
Postat av: Cleavland Brown

Mums, jag och Ingvar har bakat exakt likadana bullar. ;)

2012-12-01 @ 08:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0