jaaaaaa.

 
Idag prisar vi än en gång de högre makterna för IKEA. Jag spenderade förmiddagen åt att halvt leta ihjäl mig efter en adventsstjärna att ha i vårt fönster. Men det är tydligen inget de kör med här i Englandet. Ingen förstod vad jag menade eller visste vad jag var ute efter. Har även sökt med ljus och lykta efter alkoholfri glögg, men det tycker de inte heller är särskilt sportigt. Så när jag kom hem surfade jag in på allas vår Ingvar Kamprads pålitliga hemsida. Och vad hittar jag?! ALLT, verkligen allt man kan tänka sig behöva. Pepperkakshus, adventsstjärnor, julost, prinskorv, sillrom. Jag får alltså ägghalvor på julbordet i år!! I ren extas började jag spela jullåtar till Dannys stora förtret då hans öron nu blöder efter att jag kört Tänd ett ljus på repeat. Jag lovar att han kommer kunna hela skivan innan det är dags för tomten att ge oss ett besök. Nåväl, det blir alltså ett besök till IKEA snart, var så säker.
 
Täääänd ett ljuuuus för aaaallt du tror pååå 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0