F-R-E-D-A-G

Då var vi här igen. F-R-E-D-A-G. Hallelujah. Igår var det torsdag, en riktig tråk-torsdag. Det fanns lite och ingenting att göra på jobbet och jag led av svår pms. Ingenting dög. Solen sken men framtiden såg mörk och trist ut. Försökte mig på deprimerande saker såsom att googla bolån och Dan the man gjorde tappra försök för att liva upp stämningen, men icke. Kunde inte ens komma upp med några middagsplaner. Då är det inte bra. En Mika utan mat, ni vet ju vad som händer. Det bara var en sån dag. En tråk-dag. Och till råga på allt fick jag världens konstigaste allergireaktion mot min nya body lotion. Inte många rätt igår alltså. Men idag hörreni, är det ju fredag. Friday - payday, wohoo!! Även fast det regnar ute så kan ingen fredag bli dålig. Lite frukost och jobb på det här innan det är dags att fira en kompis födelsedag på thairestaurangen Giggling Squid ikväll. Nu ser vi till och rocka den här dagen. Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0