blinding.

Tjing tjing. För ovanlighetens skull är jag INTE just nu i full flärd med att göra mig i ordning för en runda på stan ikväll. Vi har nämligen tänkt försöka oss på det här med en lugn och sansad helg. Och hittills har det gått bra. Vi tog med oss en flaska vin och en svärmor ner till Tina (Danny's syrra) igår kväll och chillaxade. Funkade alldeles utmärkt. Vi spelade tv-spel och jag dog och återuppstod ett par gånger över hur söta deras hundar, Bruce och Millie, är. Klämde in lite jobb idag och allt jag vill göra just nu är att glida runt i mörkret i en bil med denna fina bit på högsta volym och vibrera av basen. Kanske hoppa ner i pyjamasen tidigt och glo på en bra film. Först måste vi dock överkomma ett litet hinder. MAT. Men vad är jag sugen på? Äta inne eller äta ute? Laga mat eller beställa hem?  Det är den eviga frågan. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh min fina vän jag vill sitta i den bilen med dig lyssnandes på denna låt!
(L)

2012-11-26 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0