68 dagar.

 
Nu ni, nu har det vänt. Siffran 68 kanske inte ser så speciell ut för er. Men för mig är den magisk. Den betyder att nu har nedräkningen äntligen vänt. Nu är det färre dagar kvar till avresa än antal dagar vi kommer spendera i värmens paradis. Ryggsäckarna som kommer bli våra bästa vänner under dessa tio veckor är inhandlade. Min är lila och fin, med ett orangt regnskydd och tusen hemliga fack. Aldrig förr har jag blivit så pirrig av att spendera pengar på friluftslivsmaterial. Har redan drömt marddrömmar om att någon kommer försöka stjäla den från mig. Nytt pass är uthämtat och lagt i säkert förvar. Nu ska vaccinationer och visum styras upp och sen är vi redo. Vad mer behöver man? Ett par små bikinis från ASOS skulle nog garanterat inte skada. Imodium-tabletter har jag också hört ska vara bra att ha. Solhatt och myggnät. Och så ett par böcker. Lästips mottages gärna!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0