wednesday.



Brighton beach

Men sa fin en dag det blev idag då. En riktig hurtbulle av en dag. Startade med en liten lätt promenix ner till jöbbe iförd enbart linne. Ljuvligt!! På överkroppen alltså. Hade ju joggingbrallorna och skor på mig också. Jobbade ett par timmar och strosade sedan en sväng nere på stranden, där jag hittade den här fina karusellen, för att möta upp med Daisy och gå till gymmet. Drog av x antal kilometer på crosstrainer, cykel och roddmaskin innan vi hoppade i plurret för ett par längder i bassängen. Vi toppade det hela med ett besök i bastun och sen gick vi och drack te. De fem kilometrarna hem kändes som ett mindre maraton efter detta men envis som man är släpade jag fötterna längs asfalten istället för att hoppa på bussen. En utomordentligt trevlig liten onsdag må jag säga. Nu ska jag baka morotskaka och överraska karln när han kommer hem. Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0