LADYBOYS OF BANGKOK.

Nu måste jag ta tillfället i akt att skriva en liten blängare om den här föreställningen kallad Ladyboys of Bangkok som mina chefer bjöd med oss på i torsdags. Att döma från namnet hade jag inte förväntat mig mer än ett par thai-karlar iförd lite smink och kvinnokläder mima och dansa till ett par cheesy 80-talslåtar. Men oh my, så fel jag hade. Ta en titt bara!!











Det här ska alltså vara en grupp karlar, men det finns inga som helst bevis för detta. Perfekt smink, perfekta kroppar, inte ett misstänksamt hårstrå någonstans. Jag försökte förjäves leta kroppsdelar i den nedre regionen samt undvika att glo på de fantastiska hyllorna det bjöds på. Och plötsligt såg jag det. Beviset på att de faktiskt är karlar. ALLA hade svinstora fötter och adamsäpplen!! Boom, där har vi det. Det var skönt att få ett stopp på förvirringen för att sedan kunna njuta av resten av showen som såklart bjöd på en hel hög cheesy 80-talsklassiker såsom Cher, Tina Turner osv. Men även en helt otroligt fit liten thaiman som gjorde saker jag aldrig trott var möjligt med en strippstång. Ja inget naughty, mer akrobatiskt. Och de hade dvärgar på scenen. DVÄRGAR!! En helt unbelievable föreställning. Jag trodde faktiskt inte att jag nånsin skulle bevittna ett gäng små thaimän (med kvinnokroppar) utklädda till nunnor dansa och sjunga Whoopi Goldberg på scenen. Men nu kan jag stryka det på min bucket list. I love Brighton 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0