friday.

Jahopp, då var det fredag igen!! Jag är inte riktigt lika entusiastisk över detta faktum som förra veckan på grund en stor faktor. Regnet är här igen. Bläääää!!! I morse på vädret visade de ett stort grått moln men INGEN nederbörd så jag hoppade glatt upp på min nyfixade cykel och rullade mot jobbet. Vägen hem var en annan femma. Duggregn övergick i monsun. Det finns ju förvisso inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Men nu var det ju så att jag hade svindåliga kläder (jeans och munkjacka) på mig. Så nu sitter jag här i soffan, redan iförd pyjamasbyxor, och ser sådär missnöjd och småsur ut som bara en blöt, halvdränkt katt kan göra. Men allt är inte fördärvat. Jag fick mer lön än vad jag räknat med så nu kliar det i fingrarna. Ni vet, sådär som när man bara känner för att köpa något. Spelar egentligen ingen roll vad det är. Bara man får handla. Får se om jag kan vända detta till några nyttiga inköp i helgen. Man kanske skulle slå till på en Fatboy Slim-outfit. Den nya hårskuggan i rosa, jeansshorts och nåt coolt linne. Hmmm, det tåls att tänka på. I övrigt tänkte vi försöka oss på det här med en lugn helg i helgen. Ikväll bär det av till svärmodern en sväng för att mäta lite väggar och stök så vi kan pimpa vårat rum. Sedan står indisk mat och film står på schemat i sann fredagsanda. I morgon blir det dock en liten avstickare till puben då det är obligatorisk Champions League-final. Här kommer lite fredagstunes från DJ Fresh som också spelar på Amex stadion om två veckor. I can't wait!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0