summer loving.



Oh la la, efter att ha vandrat omkring i sömnig måndagsdimma på jobbet idag vaknade jag till liv på väg hem och insåg en sak. Sommaren är här. På riktigt!! Vart jag än vände på huvudet så såg jag turister, skolklasser på språkresa, gatumusikanter och sightseeing-bussar med öppet tak här och var. Och det är varmt. Alltså inte varmt som i att solen ligger på lite. Utan det är varmt i hela luften. Och det doftar av hav. Helt underbart!! Äntligen!! Fram med resten av sommargarderoben, nu ska här glassas på stranden. Dag som natt. Men först ska jag försöka rädda mina retarderade cupcakes som blev fyrkantiga. Det är dags för Lucy's leaving do ikväll och vi ska överraska med tårtor och bakelser.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0