stockholm i mitt hjärta ♥

Oh. My. God. Vilken helg!! Vill ge världens jättestörsta tack till mina fantastiska vänner och familj.
I love you!!

Det var som vanligt otroligt konstigt att landa på svensk mark, det blir alltid lite koas i lillhjärnan när man ska hoppa från engelska till svenska och hit och dit. Men det var ju såklart också fantastiskt skönt att få träffa fruarna och prata av sig, insupa klar och frisk luft, inta alla svenska favoriter i matväg som jag saknat, få sitta i Paul och Louises soffa och kramas med världens goaste Trinity, äta pappas finmat, träffa my brother from the same mother, sjunga karaoke och dricka bärtz unt så weiter. Så mycket roligt som vi lyckades trycka in på 72 timmar trodde jag inte var möjligt. Tack, tack, tack till alla. ♥

VARNING - BILDBOMB!!

FREDAG



 



  

LÖRDAG



 







 





SÖNDAG



 



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0