110 %.



Ooooh, mera sommartunes. Gotta love engelsk radio ♥

Hörrni, sommaren verkar hålla ett stadigt grepp om vår lilla stad, och det klagar man ju absolut inte över. Åh, vad jag hoppas att den lilla solen kan ära oss med ett par strålar på lördag. Men ja, nu är det ju bara tisdag än så länge. Karln min jobbar lite extra ikväll och jag skulle ha tagit tillfället i akt att gjort en massa tråkiga saker såsom städa garderob och svischa runt med dammsugaren men har jag gjort det? Näää, jag la mig på gräsmattan och mumsade frukt med fejjan ner i en bok ett par timmar istället. Och nu tänkte jag snart ta och snöra på mig springa-fort-som-fan-skorna igen och sympati-springa 5 km med lilla Malin som ställer upp i Vårruset hemma i Stockholm ikväll. Lycka till darling!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kände att du sympatispringde med mig du var skillnaden. Puss

Vilken tid sprang du på älskling?

2012-05-30 @ 10:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0