we are young.



Hej hej!! Kräftan checkar in. Den där solen nere på stranden igår tog rätt bra, dumt bara att jag bara satt med ena sidan mot den. För nu sitter jag här med en knallröd vänsterarm, axel och kind. Men det var gött att glida ner efter jobbet och slurpa i sig ett glas iskallt rosévin bland sol och gott sällskap. Kvällen fortsatte sedan i samma goda anda. Alex och Daisy bjuppade på middag och cocktails på en ny italiensk restaurang med livemusik som tack för att vi tog hand om lillkissen deras när de var borta. Mums!! Och hörreni, klicka och lyssna på den här låten jag fastnade för i Glee (geekvarning I know). Kommer bli min sommar-anthem. Loves it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0