surprise surprise.

Goood morning fans!! Då har vi tagit oss till torsdag och idag är dagen då det dimper ner en liten överraskning här. Wiiiie. Jag har just avverkat senaste avsnitt av OTH tillsammans med frullen. Det var så spännande och bra att jag både höll på att göra i brallan och fälla en tår!! Men jag lyckades hålla igen. Igår blev det pizzafest på jöbbe då Dan färdigställde bossarnas sovrum och jag passade även på att hoppa in hos frissan och kapa håret lite ytterligare. Resultatet blev alldeles strålande om jag får säga det själv. Nu ska här hängas lite tvätt innan det är dags att rulla till jobbet och ställa i ordning allt inför en fullbokad helg. Vädret ser ut att schteeeka på bra nog så kommer bli en bra sådan!! Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0