måååndag.



Uuuupp och hoppa!! Då var det måndag igen och en fullproppad vecka väntar. Men vi börjar med helgen som var. Det blev en mycket bra sådan trots att himlen blev grå och öppnade sig. Som ni sett på bilderna så var vi på indisk restaurang i fredags och njöt av fantastisk mat. Vi svängde förbi Al och Daisy för en snabb pint och sen stupade vi ner i soffan. I lördags var det ju St Patrick's day så för att hedra detta tog vi med oss kidsen hem till Tina där det dracks Guiness och tittades på rugbyfinalen i Six Nations. Jag och karln trotsade sedan regnet på kvällskvisten och gav oss ut på en liten barrunda. Vid midnatt ropade återigen soffan så vi satte oss på bussen hem. Igår var det så dags att jobba ett par timmar igen, så jag skickade iväg min andra halva för att veckohandla medan jag jobbade. Han var så duktig så, hittade allt på listan och lite till. Haha. Igår var också den engelska versionen av mors dag så vi åkte över till Iris och lämnade present och kort. Sedan blev det en kväll liggandes raklång på soffan för min del. Efter middagen slogs jag av den värsta magkrampen jag varit med om. Den sitter fortfarande i lite men jag hoppas att det lättar upp efter en cykeltur. Kommande vecka ser som sagt ut att springa förbi. Dan the man ska hjälpa oss på jobbet lite och till helgen fyller svärmodern år så det blir kalas och ett par överraskningar som fortfarande är hemliga ifall hon kikar in här och lyckas klura ut saker. Woop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0