R.I.P

Nooooo. Något alldeles förfärligt har inträffat!! Vår kära dator dog en stilla död igår, buuhuuu. Likaså min hals. I datorns fall hoppas vi bara på att få hårddisken ersatt, lyckligtvis har vi mestadels av alla viktiga bilder kvar på systemkameran eller här på bloggen. Vad gäller min hals så tror jag folk kallar det förkylning men jag totalvägrar vara sjuk då vi på måndag ska iväg och leka med Marielle och en massa coola hästmänniskor igen. I övrigt så har, tro det eller ej, regnet hittat tillbaka till oss. Och de bjuder på åska i helgen också. I vanliga fall hade jag gråtit och slitit av mig håret över en grå och deprimerande helg. Men denna fredag är skitvädret mer än välkommet för det mest roliga vi ska göra den här helgen är att kolla igenom färgkartor, bestämma laminatgolv och börja renovera vårt rum hos svärmor. Om någon utav av oss ens nämner ordet PUB har vi gett varandra tillåtelse för en faceslap. Och så har vi bjudit in lite kompisar, som också fortfarande lider från föregående helg, för dinner party i morgon. Så det blir nog en fabulös helg det här också after all. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0