prupp.

Det verkar som att blogg.se-appen inte vill vara med och leka idag. Jag som tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen i London. Vi visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss då vi bara träffat grundaren av välgörenhetsföretaget en sen kväll i augusti i fjol. Det var under Pride-festivalen vi sprang in i denna karl som bor på Ibiza och jobbar med att få bort ungdomar från diverse dumheter och fokusera på musik istället genom Last night a DJ saved my life.  Och vi var in for a treat. Med fotboll på storskärm, fri bar och en jäkla massa fantastisk housemusik kan ju ingenting gå fel!! Det är ju så sjukt roligt och inspirerande att träffa nya, intressanta människor. I vilket fall så stuffade vi runt och minglade framåt midnatt då vi vinglade glatt till tåget hem. Och idag bjuds det på helt  underbart väder. Massa sol och värme så en liten bok och en filt på gräsmattan hade inte satt fel. Men närå, jag har tre timmar på mig att packa det sista, frosta av frysen, städa badrum och kylskåp, missbruka ugnsrengörning innan flyttlasset går. Så atte, vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor vet allt

Ladylove! Appen ligger nere tills dom flyttat över alla på den nya portalen. Det står under feedback tror jag, på vanliga inloggningen..:) PUSS

2012-06-20 @ 18:53:46
Postat av: mike to the p

cheers my dear!! :)

2012-06-20 @ 21:43:04
URL: http://mikapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0