odens dag.

Men det var då själva fan vad de har gjort om här. Jag som ville bjuda på lite lugna, sköna tunes mitt i all sommar-rave men nu har jag ingen aning om hur man lägger upp videos längre. Jaja, får väl ta och klura på det. Kolla under tiden in Lucy Rose och Lianne La Havas. Två underbara tjejer som var supporting acts till Bombay Bicycle Club som vi såg i Brighton Centre för ett tag sen. De har båda precis börjats spelas på radion här och kommer nog bli stora. Herregud vad jag märker att det börjar bli jobbigt att skriva på svenska. Under ett kort inlägg får jag stanna upp säkert 10 gånger och tänka om vad jag skriver, typ små ordspråk eller uttryck, verkligen stämmer. Och i femtio procent av fallen får jag sätta mig och googla för att vara säker, haha!! 15 månader bland engelsmän gör tydligen sitt. Hur som haver, så ska jag nu springa över och kolla in lägenheten vi ska kippa i en vecka nu. Vi hade planerat BBQ på stranden med mina bossar ikväll men solen lyser med sin frånvaro så jag tror vi ska rulla ner till Brighton Rocks och kolla in vad de serverar där istället. Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0