happy midsummer and that.

 
Hej hopp gummisnopp. Då var den över. Helgen då risken för hemlängtan är som allra störst - midsommar!! Sen sommarnatt med blomkransar och alldeles för mycket vin och massor av god mat i bästa vänners sällskap är ju ungefär så bra som det blir här i livet och allt detta brukar ju garanteras under denna helg. Men jag hade det bra och fick inte allt för ont i magen av alla fina bilder som lades upp på fejjan. Vi firade ju trots allt midsommarafton på IKEA så jag fick mig en liten silltallrik och igår slog jag till och bakade en riktig svensk midsommartårta. Nom nom nom!! För att få oss att tappa fokus helt från de svenska festligheterna tog vi även och bokade in drömresan i fredags. 10 veckor i paradiset väntar från och med 21 januari nästa år. Aaaaamore!! Så nu ska här läsas på och planeras så vi hinner krama ur det mesta som går av 70 dagar i frihet. S-J-U-T-T-I-O sovmornar, fatta den!! Och vad gäller midsommar så får Sverige se upp - nästa år är vi också där. For sure!!

Kommentarer
Postat av: Cleveland Brown

Stoppning by Australia on the way?

2012-06-24 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0