det är tisdag idag, och då är man jätteglad.

 
Det tar sig sa mordbrännaren, höhöhö!! Typiskt mamma-skämt, men jag syftar ju såklart på vårt lilla krypin. Här ser ni min fantastiska LILA klä-på-mig, borsta-håret och smika-ögonfransen-hörna. Loves it!! Har även införskaffat en bokhylla som i mina händer blev en skohylla samt fått ordning på tv-hörna och gardiner. Det blir så fint så. Sitter här med en skål Frosties i knät. Det var det inte igår man slukade i sig. Känner mig som en femåring igen och kommer ihåg deras slogan från back in the day, Frosties - dom är GRRREAT. Ja, så nu är man sockerkickad och redo för en dag på jobbet igen. I morgon blir vi stadsbor en vecka då Daisy och Amy åker till Teneriffa och vi är första kattvakter. Hoppas på sol så vi kan jäsa på stranden. Och på fredag kommer Marielle ner och härjar lite. Hon och hennes fina hästihäst är på sin första engelska tävling idag. Håller tummarna och önskar LYYYCKA TILL!! Ska försöka hinna med en kaffekopp innan bussen går. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0