hem ljuva hem.

 
Pjuh, vi är på hemmaplan igen. Jag sitter i sängen med Toby som sällskap och filosoferar lite över hur fint livet är. Att resa är något av det bästa jag vet och även om Barcelona var en underbar stad som nu fått en plats i mitt hjärta var det något helt otroligt skönt att få komma hem och sova i vår egna säng i natt. Rulla runt i nya lakan, utan ett tillstymmelse till sandkorn. För att sedan somna fort och vakna upp till vardagliga rutiner. Inte ens de regndroppar som träffa oss sekunden efter vi landade i London störde mig. Tack vare ett litet missöde med solskyddsfaktorn har jag numera en tomatröd bakdel och hade nog inte klarat av en timme till i stekande sol. Styr en liten bildkavalkad i morgon, för nu ska vi leta igen menyn till den indiska restaurangen runt hörnet och beställa en curry. Life is good!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0