woooow.

Nu så, efter 2 dygns radiotystnad har vi återkommit till jordelivet. Den där nyårsfesten alltså. Lätt det coolaste stället jag har satt mina spinkiga fötter på!! Mitt i ett ganska så grått litet område i Shoreditch slogs dörrarna upp till paradiset. Vi steg in och välkomnades med fruktiga drinkar. En två meter lång man/kvinna iförd päls och diamantbeströdd prästkrage talade oss igenom kvällen och gjorde det klart för oss att det här var en kväll där inga sedlar eller kreditkort skulle visas i baren. Tack och bock sa vi och klev längre in i lokalen. På väggarna hängde blingade buffelskallar och på golvet patrullerade servitriser med silverfat fulla av sushi och andra japanska delikatesser. Längst in i det avlånga rummet triumferade en kobraskulptur av is. Denna skulle man hälla vodkashots genom och sörpla i sig. Som om detta inte vore nog, ögonblicket senare svävade ormkvinnan in. Med sin vita livs levande pyton hängande runt halsen. Helt tagen av alla intryck log jag snällt och klappade på den även fast jag var svinrädd, haha!! Vid halv tio tiden började alla gäster ramla in och ena värdinnan tågade fram och satte en svinstor Jesus-staty på bardisken. Sen var det party all night long med live DJs, fantastiska mojitos och strippor. Länge leve London!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0