löööördag.









Hej hopp gummisnopp!! Jag fick som jag ville idag. Vi har lekt med lego, målat, spelat tv-spel och bakat pizza. Och hörrni, kolla in pizzabagarn jag har lyckats fånga och förlovat mig med. Snurrar degar som värsta proffset. Det ni!! Kidsen har precis lämnat oss så nu sitter vi här på soffan och är extremt uttråkade. Det kliar fortfarande i mina fingrar efter lego, fick inte till bilen som den skulle vara men lovade att vänta till nästa gång de kommer hit. Jag och karln är inte särskilt vana att sitta hemma såhär en fin lördagsafton men om våra planer för den närmsta framtiden ska gå i lås är det bara att bita ihop och spara lite dollars. Tror det till att nörda vidare med Heroes och en liten film innan det är dags att hoppa i säng.


Kommentarer
Postat av: Linda

kan rekomedera serien; The killing!! :) OM ni inte stt den såklart ;) pusspuss <3

2012-01-07 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0