lillemooooor ba ba baaa.



Hej alla fans!! Fantastiska nyheter. Bästaste Lillemor von S har bestämt sig för att komma hit och se hur jag har det i mars. Woop woop, jag läääängtar!!!

I övrigt så rullar livet på i en ganska så behaglig takt. Vintern här verkar gå obemärkt förbi. Vädret håller sig på stadiga 10-12 grader så den där vinterjackan jag bråkade om att dra med mig hit svettas jag ju ihjäl i. Mina förkylningsbakterier har flyttat in i min stackars karls kropp och utvecklats till ett dödligt förkylningsvirus. Ni vet, män som är förkylda genomgår ju samma smärta som en kvinna som föder barn. Så idag ska jag laga god mat och pyssla om min andra halva ordentligt. Tänkte börja med att gå och möta honom på jobbet och hålla handen på vägen hem. Hej!! 


Kommentarer
Postat av: Von S

Oooh jaaa!! Jag kommer så fort jag kan! Jag vill ha shopping och vin och lösögonfransar och dig och fniss och skvaller och kärlek!!

2012-01-11 @ 14:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0