jag skulle vilja ha en kanelbulle.



Goder afton!! Här har ni en liten bild av hur våra kvällar ser ut nu för tiden. (Fast i skrivande stund är det jag som sitter och latar mig och karln kockar för fulla muggar.) Men, nu är det så att vi hittat ett språkprogram online som inte kostar skjortan. Wohooo!! Så Dan the man hårdpluggar vårt kära svenska språk och det går framåt med stormsteg. Det har varit mycket basics såsom: -Jag tar en kaffe, tack!! Och andra retarderade meningar med störiga röster men igår gick han igenom vad som bestämmer om ett G ska låta som ett G eller som ett J och så vidare. Sånt som jag inte har en aning om hur man ska förklara. Man bara kan det liksom. Very good gummisnodd!!


Kommentarer
Postat av: Cleveland Brown

Very well, cykelställ!!

2012-01-21 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0