friday blues.



Men va? Är det fredag igen?! Vart tar tiden vägen?! Jaja, det är ju alltid gött med helg. Det blir en av det lugna slaget den här veckan. Dan the man är iväg och kollar på lite extra jobb och jag har en sausage casserole puttrandes i ugnen som vi ska dyka ner i när han kommer hem. Sen blir det det vanliga tror jag - ett par simlängder i badkaret och tv-häng. I morgon kommer kidsen och jag hoppas de vill leka med alla nya julklappar, för det vill jag!! Har helt plötsligt en hel möbel med lego, pärlor, målargrejer och tv-spel att sätta fingrarna i. Sweet!! Hoppas alla får en utomordentlig helg hörrni. Och förresten. Den här låten är från en ny svensk grupp de börjat spela på radion här. Niki & the Dove. Looooves it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0