a game of shadows.



Pjuuuh, vi är hemma igen. Vi fick båda en ledig dag idag och passade på att dra en runda på stan. Jag hittade nya tajt-bajja-brallor på Zara till morgondagens gig och så käkade vi lunch ute. Woop!! Snacka om att vi slagit på stort den här veckan. I tisdags blev det vin, burgare och ett parti Trivial Pursuit på Mucky Duck och igår kväll hann vi med en liten bio. Vi såg Sherlock Holmes 2, första filmen var snäppet bättre tycker jag, men det kanske beror på att vi just sett den engelska serien på BBC som är brilliant!! Knatade in på Apple-affären idag också. Knappen på min telefon har varit lite knasig de senaste veckorna och kameralinsen har sedan länge varit för repig för att ta bra kort. Och dra på trissor. Jag fick en helt NY TELEFON!! Lägenheten är städad och Danny har tagit befälet i köket så nu är det bara att slänga upp fötterna på soffan och knäcka en kall. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0