måndag.

Åååh jag bakade kladdkaka i helgen som ni ser på bilden nedan. Svingott blev det och bilden platsar ju i en kokbok!! Nästan så man längtar hem efter ordentliga svenska bakverk. Det är ju inget fel på afternoon tea med scones men tackar vet jag en gammal hederlig semla eller en princesstårtebit och en kopp rivigt kaffe på ett litet kafé. Men nu är jag ju inte på ett litet gulligt kafé utan det är måndag och jag jobbar ett par timmar till. Sen tänkte jag strosa runt på stan ett tag och leta lite kläder och en födelsedagspresent till Mardi. Kanske man skulle ha smugit sig på och hälsat på karln på jobbet också. Och ikväll, måndagen till ära, ska vi åka och handla mat. Sen tror jag ett par av grabbarna tittar in för en film. Det var min måndag. Hoppas ni har en bra sådan. Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0