ETT ÅR.

OJ OJ OJ. Jag vet att jag ojjar mig väldigt mycket över hur fort tiden går här. Men idag har det gått ETT HELT ÅR sen jag flyttade över hit. För exakt ett år sedan stod jag där lite smånervös på Arlanda med mina överpackade väskor och vinkade hej då till mamma och pappa. Ett helt år. Det känns sjukt. Ett år är ju jättelänge men det känns inte alls så länge. Kanske för att det hänt så mycket. Här är ett gäng bilder från det gångna året.


MARS - vårsol och lilla Toby flyttade in.


APRIL - strandhäng på Daisys födelsedag.


MAJ - mamma och pappa hälsade på.


JUNI - vi flyttade in i vår lägenhet.


JULI - Jeanette kom hit och stuffade.

  
AUGUSTI - Malin och syrran hälsade och vi firade min födelsedag på tivoli.


Pridefestivalen, också augusti tror jag.




SEPTEMBER - Shakedown festival och så var Sandra och Ville här och härjade.


OKTOBER - vi förlovade oss


NOVEMBER - vi åkte till Amsterdam en sväng.


DECEMBER - hela familjen var samlad för julfirande.


Kommentarer
Postat av: Father

Du har glömt beer festival :-)

2012-02-24 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0