comedy weekend.









Oh mate, mina skrattmuskler har fått jobba hårt i helgen. I lördagskväll var det dags för comedy night-premiär på Daisys pub, och vilken succé det blev. De hade fem eller sex komiker plus Alex som gled runt med sina magic tricks i pauserna. Det var alldeles fullproppat i lokalen och alla akter var roliga även fast två av dem pratade så fort att jag hade svårt att hänga med!! Snubben på bilden längst upp var kvällens värd och tydligen en skådis från en såpa i Australien. Och jag och Dan delade bord med en annan skådespelare från en serie här i England. Smått sexistisk gubbe som sa att kvinnor inte kan vara roliga, men jag bet mig i kinden och höll tyst och smålog falskt istället för att ge mig in i en diskussion på djupt vatten. All in all en väldigt lyckad kväll och jag håller tummarna för att det dyker upp en till snart. Igår kom Mikey förbi för ett par bärs och fajitas och skrattmusklerna fick sig ännu en omgång då vi kollade in, Black Dynamite, kanske världens sämsta film. Så dålig att vi inte kunde sluta garva under de 100 plågsamma minuter den var igång. Ikväll blir det ännu en pubmiddag då vi lyckades haffa åt oss middag för två och en flaska rödpang via Groupon för ynka 15 pund!! Gotta love a bargain!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0