sa-wa-dee-ka.

Pom-chue-Mika. Det där med att inte lyfta ett finger på tio lediga dagar var ju bara bus. Jag kan ju, som ni vet, inte med att göra ingenting. Jag har därför vigt min första lediga dag till thai-lektioner och visumansökningar. Så nu vet jag att tutte heter nom och jag har ordnat så Mr Brown får följa med mig till Vietnam. Har ju såklart försökt pränta in nödvändiga saker såsom matbeställningar och hälsningsfraser också, annars skulle det ju kunna bli lite konstigt. Iiiieeehh, bara 34 små dagar kvar nu. Blev en aningens överexalterad under helgen som var och började packa, så nu är det bara att vänta och se vad tomten delar med sig av för nödvändigheter att ta med på resan och sen är vi klara för take-off. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0