PARTAJ.

Kalas-fredag
 
 
 
Sunday - Funday
 
 
 
 
Att döma från dessa bilder har det varit en alldeles utmärkt, fartfylld helg. I skrivande stund mår jag nog som jag förtjänar. Men det var det värt!! Christmas drinks på Fiddlers Elbow, känd irländsk pub här i Brighton, med familjen i fredags. Totalt knökfullt med massor av andra julfirare så det blev till att hänga på bardisken ett par timmar men till slut lyckades vi klämma ner oss vid ett bord. Det skålades, quizzades och skrattades till ansiktet gjorde ont. Och igår, söndag, var det dags för jul-jippo med cheferna. Väl på hotellet sprättes en flarra rosa skumpa för att fira att vi klättrat på TripAdvisor, nr 2 av 103 guesthouses i Brajjan - woop woop, sen bar det av till Plateau för lite melt-in-the-mouth mat. OH MY GOD, vad gott det var. Matkoman skjöldes iväg med lite turkisk peppar på skandinaviska baren Northern Lights innan vi hamnade på dansgolvet inne på Charles Street och Legends. Och så var det med det. Nu är det bara en vecka kvar till tomten kommer och jag har gått på JULLOV. Tjohoo. Förutom ett par klappar som ska slås in och lite julmat-stök tänker jag inte lyfta ett finger på tio dagar. Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0